Kelionė su klientais į Prancūziją

26.04.2024
Gyvulininkystė

Aplankėme tiekėją - VITALAC

Praėjusią savaitę kartu su klientais vykome į Prancūziją, kad susitiktume su vienu didžiausių mūsų tiekėjų – VITALAC atstovais. Penkių dienų kelionė visiškai neprailgo, nes sėmėmės tiek teorinių, tiek praktinių žinių ne tik tiekėjo suorganizuotuose mokymuose, bet ir ekskursijose po Vitalac produktų gamyklą bei aplankydami kelis pieno ūkius, kuriuose turėjome galimybę susipažinti su veršelių ir karvių laikymu, šėrimo racionais ir galėjome užduoti rūpimus klausimus ūkių savininkams.

Teorinius mokymus pravedė Vitalac atstovas Philippe Arzul. O ekskursijose bei ūkių lankyme lydėjo Jonathan Rastel.

Paskutinę ekskursijų dieną keliavome į pasakiško grožio miestelį Dinan. Vaikščiojome senomis šio miestelio gatvėmis, aplankėme vietinį turgų. Po pietų Iškeliavome į Mount saint-Michel (Sen Mišelio kalnas). Mus pasitiko įspūdingo dydžio ir grožio sala, kurios kalvos viršūnėje įkurtas vienuolynas.

Tikimės, kad klientams ši kelionė paliko neišdildomus įspūdžius ir jau nekantriai laukiame sekančių kelionių kartu.

📸 Dalinamės akimirkomis iš kelionės.